» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
پروژه دانشجویی-پروژه معرفی و مقایسه انواع موتورهای بازی سازی فایل ورد رضا حمزه عوفی 1393/12/01 دسته بندی : مهندسی نرم افزار 1

پروژه معرفی و مقایسه انواع موتورهای بازی سازی فایل ورد

فهرست مطالب

چکیده .............................................1

فهرست مطالب .......................................2

فهرست شکل ها ......................................5

فصل 1-موتورهای بازی سازی چیست؟ ....................7

1-1.موتور بازی چیست؟ ..............................8

1-2.تاریخچه موتورهای بازی ........................10

1-3.انواع موتورهای بازی ..........................11

1-3-1.موتورهای سطح پایین .........................11

1-3-2.موتورهای سطح میان ..........................11

1-3-3.موتورهای سطح بالا ...........................12

فصل2.معرفی برترین موتورهای بازی سازی..............14

2-1.موتور بازی سازی برتر .........................15

2-1-1.موتور بازی سازی Unreal Engine 3  ..................15

2-1-2.موتور بازی سازی  Unity.........................16

2-1-3.موتور بازی سازی  Game Maker....................17

2-1-4.موتور بازی سازی  Cry Engine.....................19

2-1-4-1.بروز رسانی سریع برای تمام پلتفرم ها.......19

2-1-4-2.موتور   Cry ENGINE نسل بعد گرافیکی............20

2-1-4-3.نمودار جریان..............................21

2-1-4-4.سیستم پوشش گیاهی پوشش یکپارچه و زمین......21

2-1-4-5.سیستم ذرات نرم و مجتمع ویرایشگر FX در زمان واقعی.............................................23

2-1-4-6.ابزارهای جاده و رودخانه اختصاصی...........23

2-1-4-7.قابلیت خلق خودرو..........................24

2-1-4-8.پشتیبانی چند هسته ای......................24

2-1-4-9.زمان واقعی پویا و اشراق جهانی.............25

2-1-4-10.روشنایی طبیعی, پویا و سایه های نرم.......25

2-1-4-11.نمایش لایه ها و فاصله تیرگی...............25

2-1-4-12.نقشه های طبیعی و پارالاکس اکلوژن نقشه.....26

2-1-4-13.صفحه نمایش فضای و انسداد محیط............26

2-1-4-14.بارگذاری فناوری سایه زنی.................27

2-1-4-15.سازگاری چشم و محدوده دینامیکی بالا (HDR)  روشنایی...........................................28

2-1-4-16.   Motion Blurعالی و عمق میدان.................28

2-1-4-17.شخصیت های واقعی با موتورCry ENGINE 3  .......28

2-1-4-18.سیستم اعضای بدن شخصیتها..................29

2-1-4-19.انیمیشن پارامتری استخوان.................30

2-1-4-20.پراکندگی زیرسطحی.........................31

2-1-4-21.سیستم AI پیشرفته ماژولار...................31

2-1-4-22.پیدا کردن مسیر پویا....................32

2-1-4-23.جهان بی انتها واقعی موتورCry ENGINE 3   ......34

2-1-4-24.عوارض طبیعی جهان.........................34

2-1-4-25.کیفیت  CGI  سیستم روز و شب.................35

2-1-4-26.آب با کیفیت بالا  3D.....................35

2-1-5.موتور بازی سازی Id Tech......................36

فصل 3-نقد و بررسی چند موتور بازی سازی.............37

3-1.نقد و بررسی 4  Unreal Engine........................38

3-1-1.افکت های گرافیکی عالی یا فراتر از تصور......39

3-1-2.شکست های نور؛ خلاقانه و درعین حال ساده.......42

3-1-3.قابلیت هایی نامحدود برای بازی سازان.........44

3-1-4.پوزه های چشمک زن، اختراعی تازه..............46 3-2.نقد نرم افزار Game Maker...........................48

3-3.تاریخچه و بررسی موتور گرافیکی   id Tech............49

3-3-1.  id Tech.......................................50

3-3-2. id Tech 5......................................51

3-4.نقدCry ENGINE ...................................52

3-5.مقایسه ی Unreal و Unity...........................55

3-5-1.نظر بازی سازان در مورد انجین UDK  و دلایل استفاده از آن.....................................55

3-5-2.نظر بازی سازان در مورد انجین Unity3D  و دلایل استفاده از آن.....................................56

3-5-3.مقایسه UDK وUnity3D  از نگاه آموزشگاه ها و اساتید برتر.......................................57

3-5-4.مزایای و معایبUDK...........................57

3-5-5.مزایا و معایب یونیتی........................58

فصل4 -جایگاه ایران در بازی سازی....................59

4-1.آشنایی با موتور گرافیکی ایرانی SeganX ...........60  4-1-2.دیدگاه آقای سجاد بیگ جانی، کارگردان بازی درباره ی موتور گرافیکی  SeganX......................61

فهرست مطالب

چکیده .............................................1

فهرست مطالب .......................................2

فهرست شکل ها ......................................5

فصل 1-موتورهای بازی سازی چیست؟ ....................7

1-1.موتور بازی چیست؟ ..............................8

1-2.تاریخچه موتورهای بازی ........................10

1-3.انواع موتورهای بازی ..........................11

1-3-1.موتورهای سطح پایین .........................11

1-3-2.موتورهای سطح میان ..........................11

1-3-3.موتورهای سطح بالا ...........................12

فصل2.معرفی برترین موتورهای بازی سازی..............14

2-1.موتور بازی سازی برتر .........................15

2-1-1.موتور بازی سازی Unreal Engine 3  ..................15

2-1-2.موتور بازی سازی  Unity.........................16

2-1-3.موتور بازی سازی  Game Maker....................17

2-1-4.موتور بازی سازی  Cry Engine.....................19

2-1-4-1.بروز رسانی سریع برای تمام پلتفرم ها.......19

2-1-4-2.موتور   Cry ENGINE نسل بعد گرافیکی............20

2-1-4-3.نمودار جریان..............................21

2-1-4-4.سیستم پوشش گیاهی پوشش یکپارچه و زمین......21

2-1-4-5.سیستم ذرات نرم و مجتمع ویرایشگر FX در زمان واقعی.............................................23

2-1-4-6.ابزارهای جاده و رودخانه اختصاصی...........23

2-1-4-7.قابلیت خلق خودرو..........................24

2-1-4-8.پشتیبانی چند هسته ای......................24

2-1-4-9.زمان واقعی پویا و اشراق جهانی.............25

2-1-4-10.روشنایی طبیعی, پویا و سایه های نرم.......25

2-1-4-11.نمایش لایه ها و فاصله تیرگی...............25

2-1-4-12.نقشه های طبیعی و پارالاکس اکلوژن نقشه.....26

2-1-4-13.صفحه نمایش فضای و انسداد محیط............26

2-1-4-14.بارگذاری فناوری سایه زنی.................27

2-1-4-15.سازگاری چشم و محدوده دینامیکی بالا (HDR)  روشنایی...........................................28

2-1-4-16.   Motion Blurعالی و عمق میدان.................28

2-1-4-17.شخصیت های واقعی با موتورCry ENGINE 3  .......28

2-1-4-18.سیستم اعضای بدن شخصیتها..................29

2-1-4-19.انیمیشن پارامتری استخوان.................30

2-1-4-20.پراکندگی زیرسطحی.........................31

2-1-4-21.سیستم AI پیشرفته ماژولار...................31

2-1-4-22.پیدا کردن مسیر پویا....................32

2-1-4-23.جهان بی انتها واقعی موتورCry ENGINE 3   ......34

2-1-4-24.عوارض طبیعی جهان.........................34

2-1-4-25.کیفیت  CGI  سیستم روز و شب.................35

2-1-4-26.آب با کیفیت بالا  3D.....................35

2-1-5.موتور بازی سازی Id Tech......................36

فصل 3-نقد و بررسی چند موتور بازی سازی.............37

3-1.نقد و بررسی 4  Unreal Engine........................38

3-1-1.افکت های گرافیکی عالی یا فراتر از تصور......39

3-1-2.شکست های نور؛ خلاقانه و درعین حال ساده.......42

3-1-3.قابلیت هایی نامحدود برای بازی سازان.........44

3-1-4.پوزه های چشمک زن، اختراعی تازه..............46 3-2.نقد نرم افزار Game Maker...........................48

3-3.تاریخچه و بررسی موتور گرافیکی   id Tech............49

3-3-1.  id Tech.......................................50

3-3-2. id Tech 5......................................51

3-4.نقدCry ENGINE ...................................52

3-5.مقایسه ی Unreal و Unity...........................55

3-5-1.نظر بازی سازان در مورد انجین UDK  و دلایل استفاده از آن.....................................55

3-5-2.نظر بازی سازان در مورد انجین Unity3D  و دلایل استفاده از آن.....................................56

3-5-3.مقایسه UDK وUnity3D  از نگاه آموزشگاه ها و اساتید برتر.......................................57

3-5-4.مزایای و معایبUDK...........................57

3-5-5.مزایا و معایب یونیتی........................58

فصل4 -جایگاه ایران در بازی سازی....................59

4-1.آشنایی با موتور گرافیکی ایرانی SeganX ...........60  4-1-2.دیدگاه آقای سجاد بیگ جانی، کارگردان بازی درباره ی موتور گرافیکی  SeganX......................61


تعداد بازدید : 7770
خرید و دانلود | 3,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط